تحياتي لك واشكرك على جرآتك بس من المفترض ماوضعت نفسك بهالموضع .
لانه كل ماكتبته بالبداية كلام مغلوط حول التحويل وإجبار العميل .
وانا من واقع عملي بإحدى الادارات يومياً على نظام المتكامل اردت توضيح الصورة فقط لاغير .
جميع مايحصل أن بعض المشتركين يتم إقناعه في واصل ولما ينتهي أشتراكه ينزله على رقم الحساب كما ذكرت 190 ريال
طبعاً أغلب العملاء مستائين من خدمة واصل بسبب سوء التوزيع ونحن كموظفين اعلم بذلك بالتالي يطلب العميل إلغاء 90
ويقوم بسداد 100 المتبقية وبعض العملاء يستمر باشتراكة على واصل والله يعينه على سوء التوزيع .
تقبل مروري .
Greetings to you and thank you for your courage, but you mustn’t put yourself in this.
Because all you have wrote is false concerning the transfer and forcing clients.
and as I work in one of the departments daily on the integrated system I needed to clarify it only
what happens is that the client is being convinced to participate in Wasel service and when his subscription expires he then must pay 190 SR
Of course, most customers are disillusioned with their Wasel service because of bad distribution and we the staff know this well therefore the client requests to cancel the amount of 90RS from The payment and he pays the rest only 100RS and some customers continue in Wasel service may God give him patience for the poor distribution.
Excuse my passing