هذا العميل لوكان في أمريكا شوف ايش التعويض الي يجيه من هذا الخطأ
شركة الكهرباء أسوء خدمة في كل شي من الفوتير الى أنقطاع الكهراباء وخسائر المحلات والمواطنين وممتلكاتهم ونظام سدد ثم أشتكي (فوضع البريد أرحم)
ثاني شي مشاكل الطرود كثرت من تلافيات وضياع وـتاخير وسرقات كمان (لا يوجد اسبوع بدون شكوى عميل)
ثالث شي مشروع واصل اكبر من حجم طاقة البريد من ناحية العاملين والتجهيزات والكفأت تخيل البريد في يتوزع في نقاط المنطقة الساعة 10:30 وفي (الغرب) من الفجر . تخيل النظام يتعطل كل يوم من ثلاث ساعات الى يوم كامل .تخيل مكاتب لا توجد خط ثابت.
تخيل شركة الاتصالات تقوم بفصل الخدمة الشبكة النظام والهاتف لعدم السداد (العام الماضي ثلاث مرات حصلت) وفي النهاية الادارة تريد الاحصائية بغض النظر عن جودة العمل
This client if he was in USA he will take a very big amount as a Compensation
Electricity company presenting the worst service in everything, from invoices to electricity Blackout which cause lose to the commercial shops and citizens and their stuff and the system of pay then complaint, the situation of post is better,
The second thing that the parcels problems are now much more than before, like spoil, loose, and late delivery and robbing (No one week pass without customer complain)
The third thing is that Wasel project is greater than the postal energy in the terms of staff, equipment and qualifications. Can you imagine the post is distributed in the area points at 10:30 and at (sunset) from the (sunrise) can you imagine that there is 3 lost hour every day and can lose a full day can you imagine there is no fixed line?
Let’s imagine the communications company stops the service, the internet and the phone for not paying ( happened 3 times last year) At last the management wants the number despite the service quality